Martinet projecta un poliesportiu amb espais socials per revifar una part del poble

El projecte pretén recuperar el marge esquerre del Segre, que només té activitat a l'estiu

 01:08  
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
A dalt, terrenys on es construirà el poliesportiu. A baix, punt de la ribera dreta des d'on es podrà accedir a l'equipament, a la ribera esquerra<br/>
A dalt, terrenys on es construirà el poliesportiu. A baix, punt de la ribera dreta des d'on es podrà accedir a l'equipament, a la ribera esquerra
 MIQUEL SPA
 MULTIMÈDIA

MIQUEL SPA MONTELLÀ I MARTINET
Martinet ha projectat la construcció d'un poliesportiu cobert que pretén ser quelcom més que una instal·lació esportiva. L'Ajuntament ha ideat el projecte per revitalitzar la part del poble que és a la ribera esquerra del Segre, una zona que només pren vida a l'estiu, quan s'obre la piscina. La resta de l'any queda sense activitat i ara el consistori s'ha proposat incorporar-la a la vida social dels veïns amb l'ajuda, també, d'altres projectes com el de Viure al poble i la passarel·la que ja s'ha començat a construir.
L'alcalde de Martinet, Josep Castells, ha destacat que la construcció del poliesportiu és molt important per al futur del poble. L'equip de govern veu en aquesta instal·lació la possibilitat, a més a més, de reimpulsar les entitats esportives i socials del municipi, ja que l'edifici permetrà fer-hi altres activitats. Amb el nou equipament, Martinet també té la pretensió de potenciar el rol de capitalitat. La zona esportiva ja la usen actualment els joves d'altres pobles com ara Lles o Arànser. Quan arriba l'hivern, però, no només queden interrompudes les activitats esportives -que s'han de celebrar en altres pavellons com ara el de Bolvir-, sinó que les entitats socials i culturals també han d'aturar els projectes per falta d'espais públics polivalents. Igualment, l'espai servirà per albergar els actes que organitza l'Ajuntament amb motiu de la festa major i altres celebracions anuals, que actualment tenen lloc en envelats que s'aixequen al pati de l'escola.
El nou poliesportiu es començarà a construir el mes que ve a l'espai contigu de la piscina municipal, on hi ha altres zones esportives com el camp de futbol, un de futbol sala i una pista de tennis envellida. El projecte planteja un edifici de diverses plantes sobre una superfície superior als 700 metres quadrats, amb uns locals a la part baixa que serviran de magatzem municipal. L'edifici es construirà en diverses fases, la primera de la qual tindrà un pressupost d'uns 900.000 euros que aporten diversos departaments de la Generalitat. El termini d'execució d'aquesta primera fase és d'aproximadament un any.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Enquestes d'actualitat
Veus bé que s´hagi avançat l´inici del curs escolar?
  Sí
  No
Votar »
 
RESULTATS ACTUALS
47%
No 53%
 
Veure més enquestes »
  CONCURS DE FOTOS DE L'ESTIU

TEXTO

DESCRIPCION
 Veure galeria »
  Món curiós

TEXTO

DESCRIPCION
 Veure galeria »
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona  | Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad