L'aprofitament turístic de la Molina durant l'estiu ha crescut el 30%, pràcticament (29,95%), segons dades que ha fet públiques l'empresa Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, que gestiona l'estació. Enguany, la Molina estrenava la zona anomenada la Platja. En total, fora de la temporada de neu, han passat per la Molina 40.638 visitants. Les dades es van fer públiques en la darrera reunió de la Comissió Assessora de La Molina, que va presidir dijous el president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, Enric Ticó.

Les activitats que han registrat els augments més importants han estat el BikePark, amb el 25,11%, i el telecabina, amb el 22,68%. Des de fa uns quants anys, l'estació ceretana treballa per posicionar-se com un dels principals BikeParks dels Pirineus. Ha creat nous circuits de descens, ha millorat els serveis de lloguer de bicicletes de DH i BTT, ha posat en marxa una nova escola de DH i ha organitzat esdeveniments esportius vinculats al món de la bicicleta, com ara l'Evil Eye Bike Day by Adidas i la Kids Race by Lacondeguy.

Altres novetats com la Platja de la Cerdanya i el nou centre d'interpretació de la fauna i flora "han estat molt ben acollides per les famílies amb nens". Aquestes activitats contribueixen a l'obtenció del segell de Destinació de Turisme Familiar de l'Agència Catalana de Turisme.