Una companyia local crea un forfet únic per visitar Llívia, Bolvir i Martinet

La iniciativa de gestors locals i d'alguns programes públics de promoció del Pirineu inicien la unificació

15.08.2016 | 07:34

De mica en mica el turisme de la vall va generant iniciatives de coordinació que permeten al visitant accedir als seus atractius i equipaments d'una manera directa i transversal encara que estiguin gestionats per organismes diferents. Aquest és el cas de l'empresa local Kerretània, que des de l'estiu passat ofereix rutes guiades pel patrimoni històric de la comarca amb visites a espais museogràfics de diferents municipis.
Veient la resposta aconseguida l'any passat, aquest estiu l'empresa ha consolidat i ampliat la proposta amb noves rutes. Així, Kerretània Projectes Culturals, una empresa liderada per l'estudiós sobre la història local Gerard Cunill, ha aconseguit lligar en un sol forfet visites clau en la descoberta de la Cerdanya com la Farmàcia Esteve de Lívia, l'Espai Certània de Bolvir i el Parc dels Búnquers de Martinet.

Promoció global del Pirineu
Per part de l'administració, la coordinació i unificació de la política de promoció va fent-se un forat lentament. Així, aquesta primavera els patronats comarcals de turisme de la Cerdanya, la Vall de Boí, la Vall Farrera i la Vall Fosca es van aliar per presentar conjuntament a Barcelona un nou producte sobre senderisme.
Sota el lema conjunt "Festivals de Senderisme dels Pirineus", els quatre patronats van establir una estratègia comuna de promoció davant el gran públic de Barcelona. L'actuació va tenir la col·laboració de l'Institut pel Desenvolupament de l'Alt Pirineu i l'Aran.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema