Els productes agroalimentaris de la Cerdanya i l'Alt Urgell cada vegada tenen més consumidors i clients de les grans superfícies, segons es desprèn d'una estadística interna de la cadena de supermercats Caprabo. Els responsables d'aquesta xarxa de grans superfícies amb presència al Pirineu han situat al voltant del 17% l'increment de les vendes dels productes agroalimentaris de proximitat en l'últim any. Es tracta d'articles de petits productors i cooperatives agràries de la Cerdanya i l'Alt Urgell com ara embotits, carns, productes làctics i melmelades. En aquesta línia, Caprabo ha assegurat que, en l'àmbit general, les vendes de productes de proximitat en els seus establiments han crescut el 15% en els últims mesos i ha situat la xifra de vendes per sobre els 28 milions d'euros. El catàleg de productes de la Cerdanya i l'Alt Urgell que l'empresa ven als seus establiments d'Alp, Puigcerdà i la Seu d'Urgell inclou 110 productes de 17 productors locals. El programa de proximitat de la firma comercial ha complert el seu quart any. Els productors cerdans també el valoren positivament pel fet que els permet distribuir productes per un mercat més ampli.