El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida ha decidit fer una aposta de promoció al mercat d'Israel, on portarà l'oferta de natura, turisme actiu, neu i cultura de les comarques lleidatanes així com el producte de senderisme «Perseguits i salvats». La promoció es fa aquesta setmana en el marc de la Fira Internacional dels Mercats Turístics de la Mediterrània (IMTM) que se celebra a Tel Aviv. Segons la Diputació, la fira IMTM és el saló més gran en el seu àmbit que se celebra a la Mediterrània oriental. Aquesta és la tercera mostra d'àmbit internacional en què participa aquest any el Patronat de Turisme amb la finalitat de promocionar l'oferta del Pirineu i les Terres de Lleida. Les dues primeres han estat a Alemanya i a la Gran Bretanya i s'han adreçat al producte de turisme actiu, esports d'aventura i natura. El Patronat de Turisme participa a la IMTM per vuitè any consecutiu sota la marca Pirineus i dins l'estand de l'Agència Catalana de Turisme.