L'estació d'esquí de la Molina ha aconseguit aquesta temporada doblar la xifra de forfets de temporada recarregables, els quals permeten activar-los en línia des de casa i estalviar-se les cues de les taquilles a les pistes. En aquesta campanya passada, 13.836 aficionats van utilitzar aquesta fórmula, que passa per ser un objectiu estratègic de l'estació que suposa la rebaixa de les despeses i més agilitat en arribar a les pistes de l'estació d'esquí.

La Molina ha fet pública aquesta xifra després de la celebració, aquest dimarts, de la Comissió Assessora de balanç de campa-nya. En la trobada ha constatat que, tal com va proclamar en tancar els remuntadors, ha estat una temporada històrica, amb una xifra final de 380.000 esquiadors, la qual cosa suposa un augment del 15% respecte de l'anterior. Els responsables de l'estació també han consatat el bon grau de satisfacció dels visitants.

Tant és així, que el han evidenciat els estudis del camp de neu: el 73% dels usuaris realitzen més d'una visita a l'estació, i d'aquests, el 42% ho fan més de cinc vegades durant la temporada. Pel que fa a la tipologia del visitant, la majoria viatja a la Molina en família, amb un percentatge del 46%, i el 31% ho fa amb amics. Igualment, aquest hivern s'ha experimentat un increment de visitants a les activitats complementàries diferents de l'esquí, com ara el circuit de raquetes, el tubbing, les excursions en màquina, els sopars d'alçada i les baixades nocturnes, l'eslàlom 4Motion by Volkswagen o la pista de gel.

L'impacte de la Molina sobre l'economia de la Cerdanya és de 80 milions d'euros i genera 829 llocs de treball directes.