L'estació de la Molina i la resta d'equipaments turístics de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) obren una nova temporada d'estiu amb el desig que les xifres històriques de la campanya de neu tinguin inèrcia els mesos de calor. Per aconseguir-ho, la Molina ha presentat nous productes sota el lema «Desconnecta» com ara el paquet d'oci Non Stop +, que acosten tot el ventall d'activitats de l'estació, amb la bicicleta com a gran puntal, a tota la família.

La Molina posa a la venda aquesta temporada tres nous abonaments: el forfet d'Una Pujada Bikepark, pensat per als ciclistes que volen tenir un primer contacte amb els circuits de descens, enduro, BTT i MTB; el forfet Bikepark només cinta Johan Cruyff, que dona servei especialment a les famílies i especialment els nens, que tan sols volen visitar la zona baixa del Bikepark; i el forfet Molina Non Stop +, un nou paquet que incloure tots els serveis de la Molina Non Stop com ara l'accés al telecabina la Molina, al telecadira Cap de Comella, al Bikepark, al Tubbing, a la zona lúdica i d'aigües, a l'estany de barques i patinets, així com als equipaments de vòlei, frisbee, circuit de fauna, la piscina climatitzada, les pistes de tennis, l'àrea de fitness, una entrada al circuit blau, al parc d'aventures i al d'inflables.

L'estació també activa el Circuit d'interpretació de fauna salvatge de la Molina, un itinerari circular per fer a peu que dona als visitants informació natural de l'entorn de l'estació. Aquesta activitat està especialment dissenyada per a les famílies, amb un recorregut assequible per a totes les edats.

Una de les novetats de FGC també és la recuperació del cotxe saló del cremallera de la vall de Núria. L'acte de presentació de la temporada d'estiu de FGC va anar ahir a càrrec del seu president, Enric Ticó, la cap comercial, Laure Vives, i el director de l'àrea de Muntanya, Toni Santmartí. Ticó va remarcar que «acabem de tancar un 2017 de rècord i aquest estiu seguim creixent i ampliant l'oferta per seguir millorant».