Anoia

Piera apropa el món del maridatge i el vi als visitants de la Fira del Sant Crist

La sala de tast ha estat una de les grans novetats de la mostra celebrada a la localitat

 

Una de les grans novetats de la Fira del Sant Crist que es va celebrar a Piera durant dissabte i diumenge va ser la sala de tast que es va ubicar al pati de la rectoria de la localitat.

JOSE SÁNCHEZ/PIERA Durant tot el cap de setmana es van celebrar activitats participatives per donar a conèixer als visitants de la mostra aspectes del tast de vins i caves, el maridatge o la cuina d´autor. A més, va ser un bon aparador per mostrar i promocionar productes alimentaris de Piera i de municipis propers.
La sala de tast anava dirigida al públic que visitava la Fira del Sant Crist i, per això, els conceptes es van tractar d´una manera molt divulgativa. Tot i això, des de l´organització es reconeix que al principi va costar atreure a la gent, però que al final estaven satisfets amb la participació registrada. «Dissabte la gent s´ho mirava i no sabia si s´havia de ser un expert per participar, però avui (per ahir) ha començat a venir gent», reconeix Laura Jorquera, organitzadora de l´esdeveniment.
Aquesta sala de tast no pretenia introduir en el món dels vins, els caves i el maridatge a futurs experts en la matèria, sinó que tenia una funció divulgativa perquè «la gent aprengui a escollir un producte o un altre a un cert nivell», comentava Jorquera, per exemple, a l´hora de fer un sopar. L´organitzadora també explicava que durant la sala de tast s´han tractat temes sorprenents com l´ús de les diverses varietats d´oli a amanides i altres plats. «L´oli és un element molt important i sovint la gent no hi fa cas. Cal pensar que aquest ingredient determina el sabor d´una amanida», afegia Laura Jorquera.

  HEMEROTECA

  Galeria de fotos

TEXTO

DESCRIPCION

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya