F.V.VILANOVA DEL CAMÍ
El grup municipal del PSC a Vilanova del Camí, que governa a la localitat juntament amb IC-V, va demanar dimarts passat al vespre que Inma González, l'exmembre de Ciutadans que conserva l'acta de regidora després d'abandonar el partit, abandoni el consistori. El president local, Carles Mayoral, va afegir que la consideren a partir d'ara "trànsfuga" a tots els efectes i insta el PP que retiri el seu suport a González, ja que "van signar el pacte antitransfuguisme".
Mayoral va detallar la posició del grup socialista, que ja havia criticat l'actuació de González la setmana passada. Els socialistes vilanovins demanen que "plegui per coherència", ja que "ha mostrat doble moral fent tot el que denunciava dels altres partits". Mayoral va considerar que "els ciutadans voten el partit, no hi ha projectes personals aquí, són els partits que trien el candidat perquè encapçali les llistes, no el candidat al partit", davant els arguments que havia brandat la regidora que els vots havien estat pel seu projecte propi. El cap de l'agrupació socialista local apel·la a la "coherència" i que González "deixi d'enganxar-se a la cadira". "L'escó pertany per llei a la persona, però C's és qui la va col·locar com a cap de llista. En haver sortit del partit, és una trànsfuga".
Mayoral va referir-se a les dues forces polítiques de l'oposició municipal -Independents per Vilanova i el PP- que han mostrat el seu suport a González. D'IPV, el cap local socialista diu que "és d'esperar, lògic quan van a desgastar sempre el govern de Vilanova; però el PP va signar un pacte antitransfuguisme, i González l'està vulnerant". Sobre la possible incorporació de la regidora a altres partits, Mayoral no descarta que González passi " a IPV o PP" i recorda que "ja fa un any, els conflictes interns van desfer C's a Vilanova. Dels 354 vots del 2007, C's només en va treure 54 a les generals. No entenem el seu discurs sobre el suport que té. No en té".