181.000 viatges amb el bus urbà en un any

 

Per tal de formar part del sistema tarifari integrat metropolità, el transport públic de Martorell va ser objecte d'un estudi exhaustiu per conèixer-ne la viabilitat. D'aquest se'n va extreure que durant l'any 2006 es van fer un total de 181.800 viatges amb el bus urbà del municipi, que recorre anualment 190.963 quilòmetres a una velocitat mitjana de 18 km/h. Actualment el bus urbà té 36 parades i disposa de tres vehicles. El preu d'un viatge és de 0,45 euros, mentre que un bitllet de deu viatges costa 3,10 euros. Aquest és el preu que deixen de pagar els qui usen bitllets integrats i, per tant, són diners de menys que cobrarà l'Ajuntament martorellenc, que, en canvi, en formar part d'aquest servei, podrà beneficiar-se dels ajuts anuals de la Generalitat per al transport públic.

  HEMEROTECA

  Galeria de fotos

TEXTO

DESCRIPCION

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya