Puigcerdà ho té tot a punt per viure una intensa setmana del Roser

 

REDACCIÓ | PUIGCERDÀ
Puigcerdà ja ho té tot a punt per viure una intensa Setmana Cultural del Roser. El regidor de Cultura de l'Ajuntament de Puigcerdà, Lluís Casanovas, ha destacat l'esforç d'austeritat que ha marcat l'organització d'aquesta edició de la Setmana.
Amb un pressupost de 13.000 euros, els actes de l'activitat s'inicien aquest dissabte dia 4 de juliol i finalitzen el diumenge dia 12. Cal destacar especialment el sopar de cloenda en el decurs del qual l'Ajuntament de Puigcerdà fa el lliurament dels premis literari, concurs fotogràfic i el guardó honorífic Roser de Puigcerdà, que va adreçat a persones o entitats que han excel·lit per la seva tasca desinteressada a favor de la cultura local.

  HEMEROTECA

  Galeria de fotos

TEXTO

DESCRIPCION

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya