POLÍTICA

Jordi Manfredi, nou president del PP a Olesa

 

REDACCIÓESPARREGUERA
La secció local del Partit Popular a Olesa de Montserrat ha renovat la junta de cara als propers quatre anys. Després d'una votació, Jordi Manfredi ha estat escollit per unanimitat nou president de la formació al municipi. José Francisco Ramírez exercirà de secretari del partit, mentre que, com a vocals, queden Sílvia Parra, Esther Satorra, María José Puente, Maria Cinta Manfredi i Marta López.



La residència municipal de Can Comelles ha obtingut la certificació de qualitat ISO 9001:2008 per desenvolupar l'activitat d'atenció geriàtrica en residència i centre de dia, que indica que el centre compleix els requisits de qualitat per fer el seu servei. Al recinte esparreguerí hi ha actualment 109 usuaris, 16 dels quals, del centre de dia, i 93 residents, mentre que hi treballen 46 persones.

  HEMEROTECA

  Galeria de fotos

TEXTO

DESCRIPCION

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya