REDACCIÓ
Ja són aquí. Robert Pattinson, Kristen Stewart i Taylor Lautner, el trio protagonista de 'Crepúsculo' va visitar Madrid per presentar 'Luna Nueva', la segona entrega de l'exitosa saga que s'estrenarà el proper 18 de novembre.
Inspirada en els llibres Stephenie Meyer, la cinta s'estrenarà a Espanya amb 600 còpies dos dies abans que als Estats Units. Una saga que relata la tempestuosa història d'amor entre Bella (Stewart), una jove molt especial, i Edward (Pattinson), un atractiu i romàntic vampir.
Una barreja de romanticisme, terror i misteri que té milions de seguidors a tot el planeta i que en la seva segona entrega suma un tercer element per formar un triangle amorós, el licàntrop Jacob Black, al qual dóna vida Taylor Lautner.
Preguntat per la revolució i l'obsessió que ha creat entre les jovenetes de mig món, Pattinson reconeix que al principi li "afalagava molt" i el seu ego va créixer. "Però després tot va explotar i em vaig posar molt nerviós. Reconec que no podia amb això", va declarar l'actor.
No obstant això, va assegurar que ja ha trobat la solució. "Penso que tot aquest enrenou no és per mi, sinó pel meu personatge. És el personatge d'Edward a qui adoren".
Defensa de la virginitat
A la cinta, els protagonistes defensen la virginitat i mantenen el seu amor 'platònic' malgrat els obstacles. En aquest sentit, Stewart va assegurar que li sembla "molt dolça" que el personatge d'Edward vulgui "protegir" i va indicar que la seva defensa de la virginitat fins que arribi el matrimoni reflecteix que el personatge "ve d'una altra època i una altra moralitat". "El més fàcil per a ells seria trencar, però el superen", va declarar aquesta jove actriu.
Referent a això, el director Chris Weitz va apuntar que té "gràcia" anar "contra corrent" i defensar la virginitat ja que vivim en una societat "que ens anima a tenir relacions sexuals quan més aviat millor". Tot i això, va reconèixer comprendre que un país com Espanya "tan liberal", va dir, sorprengui aquesta defensa a ultrança de la virginitat.