L´actor manresà Ivan Padilla és un dels cuiners de la sèrie ´La Riera´

Interpreta Marc Calleja, un secundari encarregat de les postres de la fonda

 03:41  
Ivan Padilla interpreta Marc Calleja a La Riera
Ivan Padilla interpreta Marc Calleja a La Riera arxiu particular

UN MANRESÀ AL MARESMEL'actor Ivan Padilla, a qui es va poder veure en lectures dramatitzades de teatre Kursaal el mes d'octubre, s'estrena a la televisió apareixent a la nova sèrie de sobretaula de TV3, La Riera. Encarna Marc Calleja, un noi tímid encarregat de les postres i inventor de les Estrelletes de Sant Climent

ALOMA VILAMALA MANRESA
L'actor Ivan Padilla (Manresa, 1982) s'ha convertit en cuiner de la fonda al voltant de la qual gira la nova sèrie de sobretaula de TV3 que té el títol del nom d'un restaurant de Mataró, La Riera. Interpreta Marc Calleja Sánchez, que és l'encarregat dels dolços, i per ara sabem que és l'ideador d'unes postres anomenades Estrelletes de Sant Climent. És tímid i meticulós a la feina, li agrada treballar sol i no té gaire sentit de l'humor. I tot i cuinar postres, prefereix el menjar salat.
El seu personatge és secundari, però tindrà trama pròpia en el futur. "En els primers capítols de la sèrie, la trama està més centrada en la família protagonista, els Guitart, que són propietaris del restaurant. Però la cuina és com una segona família a La Riera. En el futur anirà agafant pes, hi ha conflictes que giren al voltant del lloc de treball", explica Padilla.
L'actor es va llicenciar en interpretació a l'Institut de Teatre de Barcelona el mes de juny passat, i va fer un càsting d'arxiu per a Televisió de Catalunya. Al cap d'uns mesos li trucaven per un nou càsting per al paper i va sortir elegit entre tots els candidats. Començava a rodar el novembre, després d'un curs de cuina que van fer tots els actors que interpreten professionals dels fogons. "Vaig tenir molta sort", afirma l'actor. "Trobar feina tan ràpid ha estat fantàstic, no m'ho esperava".
Ivan Padilla ha participat com a actor en diverses activitats de la ciutat, i darrerament se l'ha pogut veure en una de les lectures dramatitzades del Kursaal, Excés. Els darrers diesi en el cicle Tocats de Lletra, interpretant Dolç àngel de la mort, una lectura de poesia al cementiri municipal el dia de Tots Sants. Padilla també és professor d'Els Carlins des del 2008.
"Estic molt content", afirma l'actor manresà. "En primer lloc perquè tinc feina, i és del que m'agrada. A més, es tracta d'una aposta important de TV3, i estic envoltat de gent de qui puc aprendre moltíssim, com la Mercè Sampietro o el Jesús Ferrer". A més, Padilla veu la televisió com una plataforma de cara al futur. "És una gran oportunitat. Considero que és una porta oberta, tot i que depèn molt si la sèrie funciona o no. La televisió és un bon trampolí perquè se't vegi i se't conegui, i això em pot ajudar a trobar més feines de cara al futur".
Padilla no havia fet televisió anteriorment, i assegura que el mitjà "és un món nou per a mi. Tinc moltes ganes d'aprendre i fer-ho tan bé com pugui". La Riera s'emet cada tarda a TV3 (a 3/4 de 4), i es reemet pel 33 a les 9 i 10 minuts del vespre.

  HEMEROTECA

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya