La Berlinale obrirà el festival amb el xinès Wang Quan´an, Ós d´Or el 2007

Scorsese i Polanski presentaran films i es projectarà la versió completa de Metrópolis

 03:10  

EFEBERLÍN
La pel·lícula Tuan Yuan (Apart together), del director xinès Wang Quan'an, guanyador de l'Ós d'Or 2007 de la Berlinale per La boda de Tuya, obrirà la secció oficial de la 60a edició del Festival de Cinema de Berlín, l'11 de febrer. La tancarà el japonès Yoji Yamada, amb Otoute (About her Brother). En un avanç de la programació del certamen (que s'explicarà íntegrament a principi de febrer), destaquen les darreres produccions de Martin Scorsese i Roman Polanski. Scorsese presentarà Shutter Island, fora de concurs i protagonitzada per Leonardo DiCaprio, Mark Ruffalo, Ben Kingsley i Michelle Williams. I Polanski participarà amb The ghost writer, interpretada per Ewan McGregor, Pierce Brosnan, Kim Cattrall i Olivia Williams. Altres títulos a concurs ja anunciats seran Bal, de Semih Kaplanoglu; Der Räuber, de Benjamin Heisenberg; My name is Khan, de Karan Johar; Na Putu, de Jasmila Zbanic, Shekarchi, de Rafi Pitts. A la secció Panorama, dues espanyoles, El mal ajeno, d'Oskar Santos, i Nacidas para sufrir, de Miguel Albadalejo. La Berlinale projectarà, restaurada i completa, la pel·lícula Metrópolis, de Fritz Lang. Serà el 12 de febrer, a la Porta de Brandeburg.

  HEMEROTECA

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya