REDACCIÓMANRESA
El teatre Kursaal de Manresa oferirà dues noves funcions dels espectacles Pagagnini i La Glòria del mercat a causa de la gran demanda d'entrades registrada fins al moment. Les localitats per assistir a aquestes representacions es posen a la venda avui a les 6 de la tarda a les taquilles del teatre i a través dels altres conductes habituals, www.kursaal.cat i el 93 872 36 36.
Pagagnini és un espectacle musical de la companyia Yllana i el violinista Ara Malikian que ja es va poder veure a la ciutat temps enrere, i que convida l'espectador a assistir a un singular concert del qual l'humor no és absent. A la funció ja programada inicialment per a 2/4 de 10 del vespre del divendres 19 de febrer se n'hi afegeix una altra per a les 7 de la tarda del mateix dia. El preu de les localitats és de 18 euros.
La Glòria del mercat és una de les propostes més recents del popular actor Joan Pera, que es podrà veure a Manresa el dimarts 23 de març. El ritme de venda d'entrades ha motivat El Galliner a programar una tercera funció per a 2/4 de 12 del migdia, que se suma a les ja previstes de les 6 de la tarda i de les 9 del vespre. D'aquesta manera, Pera actuarà tres cops el mateix dia. Les entrades tindran un preu de 20 euros. Hi ha descomptes per a les persones majors de 65 anys. Els descomptes es poden consultar a la pàgina web del Kursaal, on també hi ha informació d'altres espectacles.