|
|
|
HEMEROTECA » |
|
El concurs d'escultura en ferro celebrat a l'illa de Sicília (Ità-lia) va aplegar els vint millors arte-sans del món. Davant d'aquest nivell "extraordinari", el baganès Gerard Mas, que hi va participar amb una re-creació de San Leone (vegeu Re-gió7 de 4 de gener), ha tornat "molt content per l'experiència i pel que he après", malgrat no haver aconseguit cap premi. A més, la peça figurativa del baganès va destacar entre les altres, que eren més realistes. A la foto, Mas recull el diploma que acredita la seva participació.
|
|
|
|
Consulta tots els premis, els principals i els menors, de la Loteria de Nadal. Descarrega't el widget i comprova els teus dècims.
Setmanalment, el periodista Toni Mata i Riu t'apropa les novetats literàries. Entra al racó de la literatura de Regió7.cat.
El músic solsoní Albert Fontelles ens ofereix una visió global i propera del món musical. D'Ainoha Arteta a Stravinski.
La fotoperiodista Marta Pich ha retratat artistes com d'Alejandro Sanz i Los Secretos. Descobreix com són aquests artistes de ben aprop
| Conegui'ns: CONTACTI | CONEGUI'NS | ADRECES I TELEFONS | CORREUS ELECTRÒNICS | PUBLICITAT: TARIFES |
|
|
||||||||