El grup de referència de la informació local a l´estat estén el seu lideratge a Facebook, Twitter i Instagram, comunitats en què referma la seva posició mes a mes. Durant els 8 primers mesos del 2017, el seu creixement mitjà mensual a les principals xarxes socials ha estat superior a l´1,5%. De 2.764.721 seguidors el gener de 2017 s´ha passat a 3.121.254 seguidors a l'agost, fet que representa un increment del 12,9%.

Prensa Ibérica Media, grup al qual pertany Regió7, creix de forma sostinguda en les xarxes socials. Suma ja més de 3,1 milions de seguidors en els seus canals de Facebook, Twitter i Instagram, que s'han convertit en la principal font d'informació en temps real a Internet. Les dades revelen que la informació local que proporcionen els diaris de Prensa Ibérica es consolida a les xarxes socials fins a aconseguir posicions de lideratge.

Aquest creixement és el resultat de l'intens treball que desenvolupa Prensa Ibérica en el marc d'una estratègia digital en constant evolució i atenta a cada nova funcionalitat que incorporen Facebook, Twitter i Instagram. La prioritat per als mitjans del grup és informar amb la màxima proximitat, immediatesa, rigor i qualitat, valors que s´ha traslladat també amb èxit a les seves xarxes socials.

Facebook és la xarxa social de Prensa Ibérica amb major nombre de seguidors (1.722.677), el 55,1% del total. El segueix Twitter, amb 1.324.903 seguidors, el 42,4% i Instagram, amb 73.674, el 2,3%.

Regió7, el líder d´informació sobre la Catalunya Central

Els comptes de Regió7 a Facebook, Twitter i Instagram sumen en l'actualitat 40.880 seguidors (21.000 són usuaris de Facebook). Aquesta dada, en constant creixement, consolida el diari com a líder local indiscutible a les xarxes socials, per davant dels seus competidors. Un liderat que s´ha assolit gràcies a la confiança que dipositen cada dia els seus lectors. El diàleg que propicien les xarxes socials constitueix, per a Regió7, un referent a l'hora de prendre el pols a l'opinió pública local. Les idees, propostes, comentaris i queixes que en elles s'expressen serveixen als professionals del diari per mesurar i millorar la seva tasca.