Pintar sense pinzells la cúpula que va crear Miquel Barceló per a la seu de les Nacions Unides a Ginebra, conèixer les interioritats de la producció televisiva d´un Barça-Madrid o viure a través de la realitat virtual la interpretació del brindis de La Traviata amb el tenor Juan Diego Flórez com si poguessis ser al mig de la sala. Les tres experiències, i d´altres, són possibles en l´exposició interactiva Live: la revolució en directe, amb la qual Mediapro ensenya les seves fites com a productora audiovisual. «No fem només futbol», expliquen les guies de la mostra.

La segona planta del Palau Robert i una carpa ubicada als jardins són l´escenari on la productora es fa ressò del treball que fa en el camp de la informació i l´entreteniment. Per aquest motiu, durant el recorregut, el visitant pot gaudir una bona estona amb diferents propostes de realitat virtual a través del visionat amb ulleres 360, se´l convida a fer-se una idea de l´allau d´imatges gravades en conflictes arreu del món per l´empresa d´unitats mòbils Overon i pot admirar en una vitrina els guardons aconseguits, com els dos Oscars concedits a Woody Allen i Penélope Cruz per les seves intervencional en les pel·lícules Midnight in Paris i Vicky Cristina Barcelona, respectivament, produïdes ambdues per Mediapro.

Els diversos àmbits mostren aspectes de la producció televisiva i cinematogràfica com la complexitat tècnica necessària i el procés de selecció d´idees. Un desplegament de mitjans que contrasta amb la facilitat amb què avui en dia es pot generar imatge a través dels dispositius mòbils que poseeixen milions de persones arreu del món.

De l´inici al final, la mostra submergeix el visitant en una allau d´imatges. En la primera sala, un audiovisual dóna testimoni de les convulsions que afecten el món i de la presència de Mediapro en el mateix escenari per generar informació. Les ulleres de realitat virtual, un joc de preguntes i una instal·lació on apareixen personatges de la vida pública que han col·laborat amb la productora acompanyen l´espectador, que pot entrar després a la carpa on s´ensenya la feina que hi ha al darrere de la retransmissió del Clàssic del futbol espanyol, amb 400 persones treballant per produir la imatge.