Un institut alemany de recerca genera un mètode per predir l´atur pel Google

 

EFE BERLÍN
L'Institut Alemany d'Estudis Econòmics de Berlín (DIW) ha desenvolupat un mètode per predir l'evolució del mercat laboral a partir de dades preses d'Internet, amb suport del cercador Google. Així ho va explicar ahir el director del DIW, Klaus Zimmermann, que va assegurar que amb el nou mètode es poden donar pronòstics fiables sobre el nivell d'atur que hi haurà el mes següent.
"Quan el director de l'Agència Federal d'Ocupació, Frank-Jürgen Wiese, comuniqui el nombre de desocupats del mes, nosaltres podem anunciar el que dirà quatre setmanes més tard", va dir Zimmermann. El mètode del DIW es basa en el fet que gairebé totes les persones que busquen feina utilitzen Internet com una de les seves eines i deixen petjades a la xarxa. A partir d'aquest fet, el DIW utilitza l'estadística de recerca de paraules claus del cercador Google i relaciona aquesta dada -amb ajuda d'un procediment estadístic- amb l'índex d'atur mensual.
El director del prestigiós institut, un dels que periòdicament assessoren el govern alemany, va advertir que el mètode només serveix per fer pronòstics a curt termini i no a mitjà i llarg termini.

  HEMEROTECA

Empreses locals


Montse Feliu amb representants diplomàtics de Mèxic en una jornada sobre inversió  en aquest  pais

De Manresa a tot el món

Feliu Internacional assessora les empreses que volen posar un peu a l'exterior

El gimnàs Vela inverteix 400.000 euros en màquines de fitness

El gimnàs Vela inverteix 400.000 euros en màquines de fitness

En concret, Vela tindrà 50 màquines de musculació, 40 cardiovasculars i 35 de ciclisme indoor

Compact Habit aconsegueix el Document d´Idoneïtat Europeu

Compact Habit aconsegueix el Document d´Idoneïtat Europeu

El sistema de construcció modular patentat per l'empresa ha estat sotmès a proves de resistència...

Guia advocats
Guia Comercial
Afegeix la teva empresa
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya