Tous, Vilardell Purtí, Ausa i Inspirit participen en un cicle de conferències a la FUB

El cicle, que començarà el 14 d'octubre, s'organitza dins de l'Any de la Creativitat i la Innovació

 17:35  
Rosa Tous
Rosa Tous arxiu/c. b.

REDACCIÓ | MANRESA
L'Escola Universitària d'Estudis Empresarials de la FUB ha organitzat per a aquest curs, al mateix centre, un cicle de conferències dins el programa de l'Any de la tindrà la presència, en el primer semestre, de representants de Tous, Vilardell Purtí, Ausa i Inspirit. El cicle l'inaugurarà Rosa Tous, directora de relacions internacionals de la joiera Tous, que abordarà el tema Creativitat i internacionalització d'una empresa familiar. La sessió es durà a terme el 14 d'octubre a les 7 de la tarda. La segona conferència, titulada Emprenedoria i Innovació, es farà el 19 de novembre, i anirà a càrrec d'Albert Giralt, director general de Vilardell Purtí. Dissenyant futur és el títol de la tercera conferència, que tindrà lloc el 15 de desembre, que pronunciarà Juan Andrés Aixendri, director general d'AUSA. Tancarà el primer semestre la conferència Emprendre: Una actitud davant la vida, el dia 21 de gener, amb Didac Lee, que és el conseller delegat d'Inspirit.

  HEMEROTECA

Empreses locals


Montse Feliu amb representants diplomàtics de Mèxic en una jornada sobre inversió  en aquest  pais

De Manresa a tot el món

Feliu Internacional assessora les empreses que volen posar un peu a l'exterior

El gimnàs Vela inverteix 400.000 euros en màquines de fitness

El gimnàs Vela inverteix 400.000 euros en màquines de fitness

En concret, Vela tindrà 50 màquines de musculació, 40 cardiovasculars i 35 de ciclisme indoor

Compact Habit aconsegueix el Document d´Idoneïtat Europeu

Compact Habit aconsegueix el Document d´Idoneïtat Europeu

El sistema de construcció modular patentat per l'empresa ha estat sotmès a proves de resistència...

Guia advocats
Guia Comercial
Afegeix la teva empresa
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya