Una jornada reclama a Manresa coordinar empresa i formació

La sessió aplega empreses, institucions i centres formatius

 08:29  
La jornada es va celebrar a la Cambra de Comerç
La jornada es va celebrar a la Cambra de Comerç catpress

ROGER JUNYENT | MANRESA
Els participants de la primera Jornada de Formació i Empresa que es va celebrar ahir a la Cambra de Comerç de Manresa van treure com a principal conclusió que al Bages cal més coordinació entre l'oferta i la demanda en la formació adreçada als treballadors d'empreses.
En aquesta jornada, organitzada pel Consell de Formació del Bages, hi van participar empreses, institucions i centres formatius, que van coincidir a dir que coordinar l'oferta i la demanda és clau per aconseguir l'objectiu d'atendre les necessitats específiques de les empreses.
De fet, una de les tendències de futur a la qual es va apuntar més és la formació de demanda que és feta a mida per a una empresa determinada. Una tendència que respon a la manca d'oferta específica i de qualitat amb què es troben determinats sectors econòmics i de la qual avui s'han pogut conèixer alguns exemples que han portat a terme empreses com Iberpotash o el Grup Soler. Per part de les empreses, s'ha destacat la flexibilitat i el vessant pràctic com a requisits principals que ha de reunir una proposta formativa adequada. Els participants a la sessió d'aquest matí han coincidit a dir que jornades com les d'avui poden ser molt útils per resoldre els problemes que s'han plantejat.
En la jornada també es va parlar de les dificultats que tenen les petites empreses per aprofitar els recursos formatius, així com de les dificultats legals que tenen les empreses per recuperar la figura de l'aprenent per a joves d'entre 16 i 18 anys.

  HEMEROTECA

Empreses locals


Montse Feliu amb representants diplomàtics de Mèxic en una jornada sobre inversió  en aquest  pais

De Manresa a tot el món

Feliu Internacional assessora les empreses que volen posar un peu a l'exterior

El gimnàs Vela inverteix 400.000 euros en màquines de fitness

El gimnàs Vela inverteix 400.000 euros en màquines de fitness

En concret, Vela tindrà 50 màquines de musculació, 40 cardiovasculars i 35 de ciclisme indoor

Compact Habit aconsegueix el Document d´Idoneïtat Europeu

Compact Habit aconsegueix el Document d´Idoneïtat Europeu

El sistema de construcció modular patentat per l'empresa ha estat sotmès a proves de resistència...

Guia advocats
Guia Comercial
Afegeix la teva empresa
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya