regió7.cat » Economia
 Notícia anterior   Notícia següent 

Els tallers de Manresa sobre igualtat laboral reuneixen 175 estudiants

El cicle formava part del projecte Igualar, impulsat pel Centre d'Iniciatives per a l'Ocupació (CIO)

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
Estudiants en un dels tallers organitzats pel CIO<br />
Estudiants en un dels tallers organitzats pel CIO
 AJ. MANRESA

REDACCIÓ | MANRESA Un total de 175 estudiants manresans han participat en uns tallers sobre la igualtat d'oportunitats en el món laboral, que ha tingut lloc durant l'últim mes a l'institut d'educació secundària Lacetània. El cicle formava part del projecte Igualar, impulsat pel Centre d'Iniciatives per a l'Ocupació (CIO), que depèn de l'Ajuntament de Manresa.

El cicle constava d'un total de sis tallers en els quals joves participants, tots alumnes d'ESO o batxillerat, han pogut reflexionar sobre els estereotips als quals s'enfronten les persones, dones o homes, a l'hora d'escollir una determinada carrera professional que li acabarà marcant la seva vida laboral.

Segons l'Ajuntament de Manresa, del resultat d'aquests tallers "se'n desprèn que el col·lectiu de joves és molt conscient de les desigualtats que existeixen entre homes i dones i també de com aquestes afecten la carrera professional de les dones". D'altra banda, els joves valoraven positivament la iniciativa perquè els oferien un espai de participació dinàmic i els permetia reflexionar sobre les possibilitats de canviar la realitat. A més, els ha servit per proposar accions concretes que es poden portar a terme dia a dia per canviar la situació.

Tot i que estan organitzats pel CIO, aquestes tallers tenen el suport i col·laboració del Punt d'Informació a la Dona (PIAD) Montserrat Roig.
Els tallers s'han ofert a tots els centres de secundària de Manresa, i de moment s'han dut a terme a l'IES Lacetània. Enguany s'ha celebrat la tercera edició d'aquests tallers als instituts.

COMPARTIR
 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona  | Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes