EyeOs arribarà a les principals empreses del món gràcies a un acord amb IBM

Els nous servidors System Z inclouran en tots els casos el programa de la companyia olesana

 03:21  
L´olesà Pau Garcia-Milà, de 22 anys, és juntament amb Marc Cercós el fundador d´EyeOs
L´olesà Pau Garcia-Milà, de 22 anys, és juntament amb Marc Cercós el fundador d´EyeOs ARXIU/MARTA MUÑOZ

ROGER VIVES OLESA DE MONTSERRAT
L'escriptori virtual EyeOs, creat pels olesans Pau Garcia-Milà i Marc Cercós, arribarà a les principals empreses i administracions públiques del món gràcies a l'acord de col·laboració que la compa-nyia llobregatina ha firmat amb IBM, que distribuirà l'aplicació olesana entre tots els seus clients.
Tal com explica Garcia-Milà, "la nova gamma de servidors System Z que IBM traurà en aquest primer trimestre del 2010 vindran amb el nostre escriptori virtual incorporat per defecte". Aquest nou sistema d'IBM "es començarà a distribuir properament als Estats Units i posteriorment a tot el món, amb la qual cosa podrem aterrar i difondre el nostre producte a tots els països de la mà de la companyia més gran", explica el jove olesà, molt content pel pas de gegant que està fent l'empresa de programació informàtica que va crear amb Cercós fa cinc anys, quan tots dos només tenien 17 anys. I és que les empreses que disposaran d'EyeOs en breu no són unes qualssevol, ja que "els nous aparells d'IBM costen entre 150.000 i 200.000 euros", afirma Garcia-Milà.
Per a Garcia-Milà, arribar a aquest acord "ha estat increïble, des d'IBM portaven 6 mesos analitzant el nostre treball sense que ho sabéssim, i posteriorment ens van oferir l'acord de col·laboració".
L'acord entre les dues companyies és indefinit i no suposa en cap cas l'entrada de capital d'IBM a EyeOs, "si el sistema no tingués una bona recepció l'acord es podria trencar en qualsevol moment", assegura Garcia-Milà, cosa bastant improbable veient els resultats i la gran acceptació que té el producte olesà des de la seva entrada en escena l'estiu del 2005.
EyeOs és líder mundial en sistema operatiu lliure, amb traduccions a una quarantena d'idiomes i una mitjana de 15.000 descàrregues el mes.
Coincidint amb l'entrada del nou any l'empresa ha tret l'edició 2.0 del seu programa.

  HEMEROTECA

Empreses locals


Montse Feliu amb representants diplomàtics de Mèxic en una jornada sobre inversió  en aquest  pais

De Manresa a tot el món

Feliu Internacional assessora les empreses que volen posar un peu a l'exterior

El gimnàs Vela inverteix 400.000 euros en màquines de fitness

El gimnàs Vela inverteix 400.000 euros en màquines de fitness

En concret, Vela tindrà 50 màquines de musculació, 40 cardiovasculars i 35 de ciclisme indoor

Compact Habit aconsegueix el Document d´Idoneïtat Europeu

Compact Habit aconsegueix el Document d´Idoneïtat Europeu

El sistema de construcció modular patentat per l'empresa ha estat sotmès a proves de resistència...

Guia advocats
Guia Comercial
Afegeix la teva empresa
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya