Els sindicats volen una resposta ´unitària´ als acomiadaments de SEAT

El comitè d'empresa es reunirà dilluns per decidir quines mesures, jurídiques i de mobilitzacions, es prenen

 11:48  

EFEBARCELONA
UGT, CCOO i CGT, els sindicats amb representació al comitè de SEAT, preparen una resposta "unitària i contundent", tant de tipus jurídic com de mobilitzacions, a la decisió de l'empresa d'acomiadar per "baix rendiment" 330 treballadors no vinculats a la producció.
Els tres sindicats es van reunir ahir amb els seus respectius serveis jurídics per abordar aquesta retallada de plantilla, anunciada aquesta setmana pel president de SEAT, el britànic James Muir.
L'objectiu de les diferents seccions sindicals és presentar una denúncia col·lectiva per intentar paralitzar els acomiadaments, que l'empresa vol canalitzar a través de prejubilacions i baixes incentivades. Dilluns vinent, el comitè d'empresa de la planta de SEAT a Martorell celebrarà una reunió plenària en què es decidiran les accions a seguir.
Segons UGT, l'empresa ha comunicat ja la seva decisió a 119 treballadors susceptibles d'acollir-se al pla de prejubilacions, als quals ha ofert unes condicions econòmiques específiques. En canvi, afirma el sindicat majoritari en SEAT, hi ha un altre grup de treballadors que, per edat, bé podrien prejubilar-se, però que l'empresa "ha deixat de banda, sense oferir-los les mateixes condicions". La UGT ha denunciat aquesta situació, en considerar-la "una discriminació absoluta respecte a la resta de treballadors d'igual edat i situació laboral".

  HEMEROTECA

Empreses locals


Montse Feliu amb representants diplomàtics de Mèxic en una jornada sobre inversió  en aquest  pais

De Manresa a tot el món

Feliu Internacional assessora les empreses que volen posar un peu a l'exterior

El gimnàs Vela inverteix 400.000 euros en màquines de fitness

El gimnàs Vela inverteix 400.000 euros en màquines de fitness

En concret, Vela tindrà 50 màquines de musculació, 40 cardiovasculars i 35 de ciclisme indoor

Compact Habit aconsegueix el Document d´Idoneïtat Europeu

Compact Habit aconsegueix el Document d´Idoneïtat Europeu

El sistema de construcció modular patentat per l'empresa ha estat sotmès a proves de resistència...

Guia advocats
Guia Comercial
Afegeix la teva empresa
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya