EP
El Govern ha convocat aquesta tarda, a les 17.00 hores, els màxims dirigents de CCOO, UGT, CEOE i Cepime, Ignacio Fernández Toxo, Cándido Méndez, Gerardo Díaz Ferrán i Jesús Bárcenas, al palau de La Moncloa per donar-los a conèixer les seves propostes per a la reforma del mercat laboral, segons han informat a Europa Press en fonts sindicals.
La reunió estarà presidida pel cap de l'Executiu, José Luis Rodrígue Zapatero, i es produirà tan sols unes hores després que el Consell de Ministres hagi estudiat les mesures que considera que han de formar part de la negociacions per reformar el mercat de treball.
Fonts empresarials, per part seva, han indicat que està previst que el Govern els faci entrega d'un document, en què previsiblement farà constar les seves propostes per a la reforma laboral. Una d'elles podria ser la de 'destopar' el contracte de foment de l'ocupació estable, la indemnització del qual per acomiadament improcedent és de 33 dies per any treballat, de manera que la seva utilització estigués oberta a tots els col•lectius.