Dijous negre per a les borses

Les males dades europees ensorren el Dow Jones

El principal indicador borsari dels EUA baixa un 2,61% després de la caiguda de les borses europees i la inquietud sobre l´ocupació als EUA

 11:00  

EP La Borsa de Nova York va registrar ahir fortes pèrdues i el Dow Jones d'Industrials va baixar un 2,61%, el major descens en aquest any, en un ambient de gran inquietud sobre l'ocupació als EUA i del deute d'alguns països europeus.

Aquest indicador borsari va retrocedir 268,37 punts i es va situar en 10.002,18 unitats, el nivell més baix en tres mesos.

El Dow es va situar fins i tot en menys de 10.000 punts de forma fugaç pocs minuts abans de concloure la sessió, encara que va aconseguir tancar per sobre d'aquesta cota que no havia perdut des de començaments de novembre.

El selectiu S & P 500 va perdre el 3,11% (-34,17 punts) i va finalitzar en 1.063,11 punts, mentre que l'índex compost del mercat Nasdaq va cedir el 2,99% (-65,48 punts) i va tancar a 2.125,43 punts.

El fort correctiu que va registrar el mercat novaiorquès va ocórrer a la vigília que es difonguin dades oficials relatives a la situació del mercat laboral als EUA al gener, cosa que prenen molt en compte els inversors per la repercussió que té el nivell d'ocupació en el consum i en el conjunt de l'activitat econòmica.

  HEMEROTECA

Empreses locals


Montse Feliu amb representants diplomàtics de Mèxic en una jornada sobre inversió  en aquest  pais

De Manresa a tot el món

Feliu Internacional assessora les empreses que volen posar un peu a l'exterior

El gimnàs Vela inverteix 400.000 euros en màquines de fitness

El gimnàs Vela inverteix 400.000 euros en màquines de fitness

En concret, Vela tindrà 50 màquines de musculació, 40 cardiovasculars i 35 de ciclisme indoor

Compact Habit aconsegueix el Document d´Idoneïtat Europeu

Compact Habit aconsegueix el Document d´Idoneïtat Europeu

El sistema de construcció modular patentat per l'empresa ha estat sotmès a proves de resistència...

Guia advocats
Guia Comercial
Afegeix la teva empresa
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya