regió7.cat » Economia
 Notícia anterior   Notícia següent 
Entrevista Manel Rosell

´S´estan fent les coses bé i el consell ens donarà suport´

Es va incorporar a Caixa Manresa el juny de l'any passat, en substitució de Valentí Roqueta

 01:33  
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
Manel Rosell, a la seu central de Caixa Manresa<br />
Manel Rosell, a la seu central de Caixa Manresa
 arxiu/salvador redó

President de Caixa Manresa. Ahir va fer la seva primera presentació pública de resultats de l'entitat, l'última de Caixa Manresa. Tot i l'ensurt que ha generat al sector el no de Caixa Girona, Rosell confia que en el cas de Manresa el procés de fusió tirarà endavant

La seva primera presentació de resultats de l'entitat com a president. I també l'última.
Nosaltres continuem. Caixa Manresa continuarà. La gent que hi treballa, els gestors. Tirarem tots endavant i anirem construint el futur. Per això dic que sí que és la primera, però no serà l'última, encara que hi tinguin més o menys protagonisme.
En la presentació de resultats de Caixa Catalunya, l'actual president, Narcís Serra, deixava la porta oberta a no ser ell qui lideri la nova entitat. Això li atorga possibilitats de convertir-se en president?
Això no toca, ara, per una qüestió de respecte. Les entitats tenen uns òrgans de govern. Encara s'ha de celebrar el Consell d'Administració que ha de ratificar les possibles modificacions impulsades per Brussel·les, després s'hauran de fer les eleccions d'impositors, de corporacions locals. Em sembla molt lleuger parlar d'això perquè ni tan sols estan convocades les eleccions dels nous òrgans que hauran de donar lloc al president de l'entitat. Em sembla una frivolitat.
Caixa Manresa abandona la seva història en el millor moment?
Sí, i no és agradable. Però no ens ho hem de mirar com que l'entitat es mor, perquè no és veritat. Sí que es moriria si no hi féssim res. I la implicació amb el territori la fixen, al capdavall, les persones.
Respecte al procés de fusió, en què estan treballant ara mateix?
En el vessant jurídic. Però el més important avui és esperar. Tota la preparació per a la fusió ja està feta.
Aquesta setmana Caixa Girona ha donat un ensurt al sector en despenjar-se de la fusió amb Sabadell, Terrassa i Manlleu. Com han viscut aquesta situació?
Ens n'hem assabentat per la premsa. Però no és una decisió que ens afecti.
Al Bages s'ha de témer per una reacció similar?
Témer no és una paraula que m'agradi. Prefereixo "respecte". Però si es fan les coses bé, que s'estan fent, se'ns donarà suport.
La societat civil bagenca està tranquil·la.
Perquè s'està entenent el procés. L'hem explicat i es veu que el criteri és raonable. És una decisió molt meditada.

COMPARTIR
 
Especial TDT  
Especial TDT
El 14-D comença l'apagada analògica. Preguntes i respostes | Calendari

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona  | Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad