C. B.MANRESA
Superada la primera fase del reflotament de Spanair, Ferran Soriano pot tenir davant seu un repte molt més mediàtic: aconseguir la presidència del Barça. El seu és dels noms amb què s'especula més en la llista de presidenciables, però Soriano, que va sortir del club després de la moció de censura presentada a Joan Laporta, no es vol mullar. Encara.
Per a la Cambra de Manresa podria haver estat un dia sonat si Soriano hi hagués desvelat ahir la incògnita. Però "no serà el cas, em sap greu", va dir Soriano, per a qui "encara falta molt temps" per a les eleccions i el que s'haurà de fer és "parlar-ne quan toqui". "Els que som culers", va afegir el president de Spanair, "el que avui ens intressa és passar l'eliminatòria de la Champions i, després, guanyar la lliga". Per a Ferran Soriano, aquest és un "any dificilíssim, perquè venim de guanyar-ho tot i perquè tenim un rival fortíssim a la lliga". Amb tot, Soriano considera que l'equip "està bé, i li hem de continuar donant suport perquè encara podem guanyar un parell de coses grans".
El mètode Spanair podria ser aplicable al Barça? Per a Soriano la cosa s'ha d'entendre just a l'inrevés: "el que vam fer al Barça els anys 2003, 2004 i 2005 és justament el que hem aplicat a Spanair: un procés de canvi accelerat, una revolució per canviar una companyia de dalt a baix".
En qualsevol cas, Soriano es compromet a mantenir-se a Spanair fins que calgui" sempre que "hi hagi un bon equip".