El projecte del cotxe ecològic participat pel CTM celebra un any ´molt positiu´

Manresa acull els promotors del CENIT VERDE que impulsen empreses i organismes públics

 10:34  
Fotografia de grup dels assistents a l´assemblea general de VERDE
Fotografia de grup dels assistents a l´assemblea general de VERDE ctm

REDACCIÓ | MANRESA
La Fundació CTM Centre Tecnològic i el Centre Tècnic de SEAT, gestor i líder del projecte, han realitzat una valoració "molt positiva" (segons un comunicat conjunt) de la primera anualitat de VERDE, el projecte publicoprivat que vol posar les bases per al desenvolupament a l'estat del vehicle ecològic. El primer aniversari del projecte s'ha celebrat aquesta setmana a Manresa, a la seu del CTM, durant la 2a Assemblea General Projecte VERDE, en què es valora l'evolució de la iniciativa, amb un pressupost de 34 milions d'euros.
La trobada va comptar amb la presència de destacades personalitats i professionals del sector de l'automoció, components d'automoció, empreses tecnològiques i distribuïdores d'energia, així com els representants de les 16 empreses i 14 organismes públics d'investigació socis d'un projecte del qual el CTM és el centre investigador i gestor i el Centre Tècnic de Seat el promotor.
El projecte VERDE està finançat en un 49% pel ministeri de Ciència i Innovació mitjançant un dels programes de Consorcis Estratègics Nacionals en Investigació Tècnica, CENIT, i té com a objectiu investigar i generar el coneixement necessari per a la futura fabricació i comercialització de vehicles ecològics a Espanya, bàsicament híbrids endollables i elèctrics.
Les principals activitats del projecte consisteixen en l'estudi i la definició de tecnologies mecàniques i elèctriques del vehicle elèctric; la investigació i el desenvolupament de sistemes d'emmagatzematge d'energia; la investigació i el desenvolupament de sistemes de tracció elèctrica per a vehicles híbrids i elèctrics; el disseny i control de convertidors de càrrega d'energia; la integració de la càrrega del vehicle elèctric en el sistema elèctric general; i la integració i validació en el vehicle elèctric de les tecnologies desenvolupades que permetin fer un balanç energètic i mediambiental.

  HEMEROTECA

Empreses locals


Montse Feliu amb representants diplomàtics de Mèxic en una jornada sobre inversió  en aquest  pais

De Manresa a tot el món

Feliu Internacional assessora les empreses que volen posar un peu a l'exterior

El gimnàs Vela inverteix 400.000 euros en màquines de fitness

El gimnàs Vela inverteix 400.000 euros en màquines de fitness

En concret, Vela tindrà 50 màquines de musculació, 40 cardiovasculars i 35 de ciclisme indoor

Compact Habit aconsegueix el Document d´Idoneïtat Europeu

Compact Habit aconsegueix el Document d´Idoneïtat Europeu

El sistema de construcció modular patentat per l'empresa ha estat sotmès a proves de resistència...

Guia advocats
Guia Comercial
Afegeix la teva empresa
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya