Diesa aconsegueix l´acreditació de qualitat de la seva cuina central

 07:39  

REDACCIÓ MANRESA
El grup manresà de restauració Diesa ha aconseguit l'acreditació de qualitat ISO-9001 de la seva cuina central, fet que, segons l'empresa, l'ha d'ajudar a créixer en el sector de la restauració per a col·lectivitats.
El grup empresarial manresà espera poder assolir properament l'acreditació ISO-22000, específica del sector de l'alimentació. L'empresa, amb seu central a Sant Fruitós de Bages, està decidida a "emprendre nous reptes que se sumaran als actuals de gestió de restaurants i bars".
La cuina central de Diesa, que té pocs anys de vida, serveix al restaurant Sant Isidre i prepara ingredients gastronòmics que es reparteixen als més de vint punts de servei que té Diesa Restauració.
Fa dos anys, els serveis centrals de Diesa ja van ser acreditats per la prestigiosa Bureau Veritas amb la ISO-9001.

  HEMEROTECA
Guia advocats
Guia Comercial
Afegeix la teva empresa
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya