La firma de moda Desigual ha obtingut en el primer semestre de l'any un benefici net de 66,4 milions d'euros, el 48 % més que en el mateix període del 2013, mentre que la facturació del grup ha crescut fins al juny més del 23 %, fins a 453 milions. La companyia, que els últims anys ha apostat per la seva expansió internacional, el llançament de nous productes i la venda multicanal, assegura en un comunicat que aquests resultats consoliden el seu creixement, solidesa i bona posició financera.

La marca, fundada fa dues dècades pel suís Thomas Meyer, que és el seu actual president, i comandada per Manel Jadraque, l'actual conseller delegat, ha obert 45 botigues noves durant el primer semestre del 2014, entrant a nous mercats de Llatinoamèrica (Perú i Brasil) i ampliant la seva presència a Àsia (Japó, Hong Kong i Singapur) i a Europa, on ha obert el seu primer establiment a Luxemburg.

L'empresa, a més, ha arribat a localitats mitjanes com Figueres o Tenerife gràcies a la posada en marxa d'un nou concepte de botiga que s'aplica en els locals multimarca, on ocupa entre el 80 i el 100% de la superfície de venda amb la mateixa imatge de les seves botigues pròpies. En l'àmbit del comerç electrònic, Desigual és present en vint països i en els sis primers mesos de l'any la seva pàgina web ha rebut més de 24 milions de visites. La companyia, que els últims anys ha diversificat la seva oferta amb el llançament de noves categories de productes, com sabates, roba esportiva o tèxtil per a la llar, preveu continuar la seva expansió internacional a través dels seus 17 canals de distribució, amb els quals és present en l'actualitat en 109 països amb 450 botigues, 11.000 locals multimarca i 2.500 córners en grans magatzems. La firma ha venut entre gener i juny més de 15 milions de peces a tot el món.