La firma de complements i accessoris de moda Dayaday, propietat de la companyia manresana Tous, ha tancat l'exercici 2014 amb 59 punts de venda i una facturació de 10,8 milions d'euros, xifra que preveu doblar aquest 2015 gràcies a l'obertura de nous establiments.

La companyia ha complert en l'últim any el seu objectiu d'obrir 30 punts de venda a les principals ciutats espanyoles, cosa que li ha permès tancar l'exercici amb el doble de les botigues que tenia la marca quan va ser adquirida per la família Tous, el desembre del 2013.

La directora general de Dayaday, Laura Tous, destaca en un comunicat que aquest creixement ha anat acompanyat d'un augment de l'equip humà, format actualment per més de 230 persones.

El pla de negoci 2015 segueix la mateixa línia de creixement, ja que l'objectiu de la companyia és doblar la facturació i obrir quinze botigues noves a Espanya, fins arribar a les 75.

En aquest sentit, la firma ha fet recentment una ampliació de capital de 7 milions d'euros per finançar el seu pla de creixement en el present exercici.

Després de la consolidació del mercat nacional, Dayaday té prevista la seva expansió internacional. El seu objectiu és analitzar les oportunitats que presenten els diferents mercats per veure quin s'adapta millor a l'estratègia de negoci de la companyia, que té seus a Manresa i Vigo.