L'empresa manresana de comerç electrònic de material esportiu Deporvillage ha anunciat una ampliació de capital de més de 2,5 milions d'euros amb l'objectiu de consolidar-se com a líder a l'estat en el seu sector i d'incentivar la seva expansió pel sud d'Europa. Segons explica l'empresa, aquesta ronda d'inversió ha estat coberta majoritàriament per l'equip fundador i inversor de la plataforma de comandes de menjar a domicili La Nevera Roja (ara reconvertida en fons d'inversió) i el grup de comunicació Mediaset España a través de la seva filial Ad4Ventures, i han acompanyat la inversió socis actuals com Cabiedes & Partners i altres accionistes minoritaris.

Aquesta és la segona ronda d'inversió de Deporvillage després de la ronda seed de 300.000 euros que va tenir lloc el juliol del 2011 en guanyar al campus de SeedRocket. En aquests 4 anys, Deporvillage ha experimentat un creixement exponencial i s'ha situat en el lideratge estatal de la venda de material esportiu on-line. L'empresa manresana està especialitzada en ciclisme, running, natació i outdoor.

Amb un equip de 30 persones i una mitjana de 300 comandes al dia i més d'un milió de visites al mes, Deporvillage explica que té com a doble objectiu "la consolidació a nivell nacional, així com l'expansió com a referent en la venda de material esportiu al sud de Europa". Deporvillage ja té presència a França, Itàlia i, des de fa mig any, a Portugal, i són aquests mercats ("als quals podem arribar amb facilitat des de Manresa, diu Xavier Pladellorens, CEO de la companyia) en els quals ara vol consolidar la seva presència. "Aquesta nova ampliació suposarà entrar a la Champions europea de les empreses de material esportiu", diu Pladellorens. L'operació permetrà guanyar notorietat pública al mercat espanyol (es farà una campanya televisiva) i també vendes.