Memòria Econòmica de Catalunya 2014

La Catalunya Central és la marca turística catalana que més va créixer el 2014

El territori va registrar un augment del nombre de turistes del 19,5% i de pernoctacions del 12,8%

21.07.2015 | 13:02
Un grup de turistes visitant Montserrat

La Memòria Econòmica de Catalunya 2014, impulsada per la Cambra de Comerç de Barcelona, revela que la marca turística Catalunya Central és la que va experimentar un creixement més important en termes relatius. El territori va registrar un augment del nombre de turistes del 19,5% i de pernoctacions del 12,8% , mentre que la mitjana a la província de Barcelona va ser d'un increment del 2,8% i el 5,5% respectivament. En relació a la creació d'ocupació, les comarques centrals es troben en una posició intermèdia en relació a les 11 comarques de la província de Barcelona, tot i que Osona és una de les comarques que ha experimentat un creixement més elevat, xifrat en un 5,2%.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
L'últim El més llegit
Enllaços recomanats: Premis cinema