El portal manresà de material esportiu Deporvillage, especialitzat en ciclisme, running, natació, outdoor i fitness, ha superat per primera vegada els 10 milions d'euros en vendes. L'empresa va tancar l'any passat una ronda d'ampliació de capital de 4 milions d'euros.

Segons l'empresa, el creixement forma part d'"un ambiciós pla estratègic per situar l'empresa líder de la venda en línia de material esportiu al sud d'Europa i s'espera que aquest 2016 la companyia superi els 20 milions d'euros". Segons Xavier Pladellorens, CEO de la companyia, "2015 ha estat un any de transformació per a Deporvillage. Van entrar nous inversors que han donat una important empenta a l'empresa i hem canviat de magatzem. Estem fent la transició de startup a empresa".

Fundada el 2010 per Xavier Pladellorens (CEO) i Àngel Corcuera (CCO), l'empresa està participada per Samaipata (ex Nevera Roja), Mediaset, P101, Cabiedes and Partners, Hugo Arévalo i diversos mentors de SeedRocket.

L'empresa Deporvillage té un catàleg de més de 500 marques i 70.000 productes diferents i ja ha aconseguit més de 150.000 clients repartits entre Espanya, França i Itàlia i dóna feina a més de 70 persones.