Home Meal, propietària de la cadena de menjar per emportar-se Nostrum, amb seu a Sant Vicenç de Castellet, ha incrementat les seves vendes el 20% en l'exercici 2015. En xifres absolutes, aquest creixement es tradueix en vendes per valor de 24,3 milions d'euros. Amb tot, la companyia va perdre l'any passat 2,44 milions d'euros, en comparació amb els números vermells per valor de 162.000 euros que va registrar el 2014.

Les dades que es van fer públiques al Mercat Alternatiu Borsari reflecteixen les accions que ha dut a terme Home Meal per executar el pla estratègic, entre les quals destaquen la inversió significativa a la planta de producció de Sant Vi-cenç de Castellet (6,6 milions d'euros), que suposa multiplicar per tres la capacitat de producció de la companyia, així com el redisseny de la imatge de les botigues i el llançament de noves gammes de producte.

Home Meal preveu per a aquest 2016 revertir en els propers mesos l'EBIDTA negatiu d'1,8 milions d'euros que s'ha registrat al final de l'últim exercici. Entre les accions per incrementar el volum de negoci hi ha el creixement de la xarxa d'establiments a l'estat, la potenciació de nous productes i l'avanç en el procés d'internacionalització amb la nova màster franquícia que s'acaba de signar a França. Durant el 2015 s'ha passat dels 116 punts de venda als 134 i el proper objectiu són les 150 botigues. Segons informa la companyia, s'ha començat a projectar la nova imatge de les botigues de Nostrum i s'ha conclòs amb èxit l'ampliació de capital per un import d'1,4 milions d'euros.