Un centenar de persones van assistir aquest dijous a la tarda a l'afterwork organitzat als jardins de Món Verd per Manresa+Comerç com a cloenda de la campanya Aparadors Creuats. Els dos establiments guanyadors, Neus Suarez i Forn de Cabrianes, hi van exposar part del seu producte davant de clients i amics. Les versions del grup Star3 van amenitzar la festa comercial, juntament amb diverses coques del Forn de Cabrianes (les suculentes del Padrí i les del Felip) i els productes de Guineu. La cervesera bagenca va proposar un tast d'una de les seves cerveses clàssiques, Sitges, i d'una de recent producció, Esgarrapats, mol aromàtica i de més alta graduació.

Tant Neus Suàrez com Rosa Maria Abadal, de Forn de Cabrianes, es van felicitar per l'èxit de les seves propostes d'aparadors i, sobretot, d'una iniciativa que els ha permès conèixer-se personalment i treballar colze a colze tot i que els seus sectors són radicalment diferents.

A l'inici de l'acte van intervenir la delegada a la Catalunya central del departament d'Empresa i Coneixement, Bàrbara Minoves, i la regidora de Dinamització Econòmica i Participació de l'Ajuntament de Manresa, Mireia Estefanell. Ambdues van destacar el valor de la iniciativa de Manresa + Comerç i van lloar el comerç de proximitat per la seva capacitat de cohesionar socialment i empresarialment el territori.

La festa als jardins de Món Verd va acabar pels volts de les nou del vespre, moment en què presentava la màxima afluència d'assistents.