'L'afterwork' final d'"Aparadors creuats" reuneix un centenar de clients i amics

La cloenda de la campanya de Manresa+Comerç es va celebrar als jardins de Món Verd

07.05.2016 | 07:41
D´esquerra a dreta, David i Neus Suàrez, Puri Morales i Rosa Maria Abadal (Forn de Cabrianes), ahir a la festa celebrada a Món Verd

Música, cerveses artesanals, coques del Padrí i del Felip i una gran varietat de pans i vestits de bany d'home i dona per a la nova temporada d'estiu van ser l'atrezzo de la festa del comerç celebrada ahir a la tarda als jardins de Món Verd de Manresa. Es tractava de la cloenda de la campanya-concurs "Aparadors creuats", organitzada per Manresa+Comerç, i en què una cinquantena d'establiments de la capital del Bages es van intercanviar els aparadors. Les propostes de la botiga de roba íntima Neus Suàrez i del Forn de Cabrianes van resultar guanyadores. Ahir, els dos establiments van rebre el seu premi: una festa per mostrar els seus productes a amics i clients. L'acte va aplegar, en el moment de màxima afluència, un centenar de persones.
Tant Neus Suàrez com Rosa Maria Abadal, de Forn de Cabrianes, es mostraven molt satisfetes de la col·laboració iniciada amb motiu del concurs. "No ens coneixíem personalment", deia Abadal, "però quan ens va tocar treballar juntes ens vam proposar principalment de fer-ho bé, que els canvis als aparadors fossin integrals". El jurat va considerar que de les vint-i-cinc parelles a concurs aquesta va ser la que millor va resoldre el repte de la campanya. Amb tot, tant Suàrez com Abadal feien extensiva la felicitació pel bon resultat d'"Aparadors creuats" a "tots els participants, perquè tothom hi ha posat de la seva part perquè no fos un concurs més, sinó un joc, un estímul per al comerç". Totes dues coincidien que el ressò ciutadà obtingut per la companya afavorirà que en la propera edició (que ja es dóna per segura) s'hi afegiran més comerços.
Neus Suàrez i Forn de Cabrianes van guanyar amb uns aparadors cedits majoritàriament a l'altre establiment. "Volíem que la nostra proposta fos trencadora", assegurava Suàrez. Aconseguir, doncs, que els clients de les botigues, però també els vianants, se sentissin estimulats visualment i interpel·lats per uns aparadors desconcertants en l'entorn comercial habitual. L'objectiu de la campanya ha estat remoure el comerç, dinamitzar-lo i afavorir contactes inusuals entre professionals. "És una iniciativa molt bona", deia ahir Abadal, "però no podem esperar que ningú ens vingui a resoldre els nostres problemes". Amb tot, coincidia amb Suàrez, "és bo afegir-se a tot el que sigui promoció comercial".
A l'acte d'ahir van assistir tant la delegada a la Catalunya Central del departament d'Empresa i Coneixement, Bàrbara Minoves, com la regidora de Dinamització Econòmica i Participació. Ambdues van destacar el valor d'iniciatives com "Aparadors creuats", que impulsen el comerç de proximitat.
La festa d'ahir va ser amenitzada per les versions musicals del trio Star3 i pels productes de Guineu. La cervesera bagenca va aprofitar per donar a conèixer la seva nova Esgarriats, molt aromàtica, i la clàssica Sitges.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema