Des d'ahir i fins divendres, més de 600 empreses catalanes participaran a la XXIII Setmana de la Internacionalització d'ACCIÓ per iniciar o consolidar els seus processos d'exportació a través de reunions amb els directors de la xarxa d'oficines exteriors. Així, rebran assessorament personalitzat per conèixer les millors estratègies i incrementar les seves vendes i identificar noves oportunitats sectorials de negoci a l'estranger.

Igualment, els directors de les oficines participaran en seminaris temàtics a la seu d'ACCIÓ per explicar les oportunitats de negoci als Balcans, a Cuba i Panamà, l'Iran i l'Àfrica subsahariana, nous mercats emergents. Com a novetat, també se celebrarà un seminari específic dedicat a les noves vies de negoci que s'obren amb l'anomenat e-commerce coneixent les oportunitats que presenta Amazon per impulsar nous canals d'exportació per a les empreses catalanes.

Coincidint amb la Setmana de la Internacionalització, ACCIÓ ha creat una eina digital que recomana les millors oportunitats de negoci al món per a les empreses catalanes. A través de tres preguntes a l'empresa l'eina recomana de manera personalitzada algunes de les 200 oportunitats de negoci detectades al món a través de les 36 oficines d'ACCIÓ.