El comerç online bagenc de material esportiu Deporvillage ha tancat una nova ronda de finançament per consolidar el seu posicionament com a líder de mercat al sud d'Europa en el sector del material per a ciclisme i running. Segons explica la companyia, la ronda és "de mida similar a la tancada al mes de novembre", liderada per Samaipata Ventures, que va ser de prop de 4 milions d'euros. Altres inversors rellevants són Fabrice Grinda, José Marín, Mediaset, P101 i Cabiedes.

Deporvillage espera tancar el 2016 amb una facturació de prop de 25 milions d'euros, i doblar el seu volum el 2017 aconseguint una xifra al voltant dels 50 milions d'euros de vendes anuals.

Segons dades facilitades per la mateixa empresa, aquesta disposa avui de més de 2,5 milions de visites mensuals i un catàleg de compra amb més de 100.000 articles disponibles. L'empresa, que té una cinquantena de treballadors, està en converses amb l'Ajuntament de Manresa per ampliar la seva presència a l'edifici Impuls del Parc Central. Deporvillage dóna feina també de manera indirecta a més de 30 persones per la gestió del seu magatzem de Sallent.

Segons fonts de la companyia, més del 50% de les seves comandes es lliuren en menys de 48 hores, i el temps mitjà de lliurament descendeix cada dia. D'altra banda, Deporvillage està desenvolupant una aplicació mòbil, que preveu tenir operativa "en els propers mesos".