Divendres es va cloure la vuitena Escola d'Emprenedors al Berguedà, una iniciativa de l'Agència de Desenvolupament comarcal per fomentar les actituds emprenedores, millorar les competències i habilitats per impulsar una idea o un projecte o la recerca d'ocupació. L'Escola d'Emprenedors és una iniciativa de l'Agència de Desenvolupament del Berguedà amb la col·laboració de la Cambra de comerç de Barcelona, UManresa, l'Associació Comarcal d'empresaris del Berguedà, l'Associació Independent de Joves Emprenedors de Catalunya, l'Associació pel Desenvolupament Rural de la Catalunya Central i el BBVA.

En aquesta edició de l'Escola, han finalitzat 18 alumnes, que han treballat sobre el procés d'emprendre una activitat empresarial, des del naixement d'una petita intuïció fins a la concepció i materialització de l'empresa i el seu acompanyament durant els primers anys. En l'acte de cloenda, el periodista Iu Forn va impartir la conferència "La Qualitat de la comunicació a l'empresa i el clickbait", en la qual va explicar la importància de dur a terme una bona comunicació per traslladar el missatge, els valors i l'entusiasme que donen credibilitat i coherència al projecte, i va donar molt exemples i consells als joves emprenedors. També va assistir a l'acte el director del programa de Catalunya Emprèn de la Generalitat de Catalunya, Pere Condom.

Aquesta iniciativa formativa és una de les actuacions de l'Agència de Desenvolupament del Berguedà per fomentar i impulsar l'emprenedoria a la comarca. Actuacions que comprenen des d'accions a l'escola de primària, amb el projecte Cultura Emprenedora a l'Escola, i a secundària, amb el projecte Empresa Jove Europea, fins a tallers i seminaris.