Els treballadors més joves de Seat, els que pertanyen a l'anomenada generació millennials, han participat en un workshop digital col·laboratiu en el qual han aportat més de 300 idees innovadores sobre noves formes de treballar a l'empresa. La iniciativa ha tingut la col·laboració de 32 empleats, no més grans de 27 anys, el 24% de la plantilla de la companyia automobilística, segons un comunicat de Seat. Els joves han exposat les seves idees sobre maneres de treballar relacionades amb el desenvolupament de l'autonomia i la flexibilitat en espai i temps, la potenciació del treball col·laboratiu, la formació continuada transversal i digital, i la cocreació i el coworking intern. L'esdeveniment s'ha dut a terme en un ambient de treball enfocat al coworking, amb dispositius mòbils i basat en una pàgina especial a Facebook, i ha inclòs l'elaboració de vídeos inspirats en TED Talks i tecnologia livestreaming, amb sessions presencials i en xarxa. Amb el títol "El futur treball a Seat", s'han analitzat quatre àmbits de millora: cultura i lideratge, desenvolupament i aprenentatge, compensació i rendiment, i formes de treball.