El president de BBVA, Francisco González, ha visitat aquest matí una oficina a Barcelona per

intercanviar impressions amb empleats del Grup sobre l´evolució del negoci i les

relacions amb el client, com a part de la seva jornada a Catalunya. En la seva

visita, Francisco González ha destacat en un acte amb empleats la importància

que té la xarxa per a l´entitat.

En el marc del seu viatge després de la integració de CatalunyaCaixa, Francisco

González també ha visitat la Direcció Territorial de Catalunya, ubicada a Terrassa, així

com la Direcció Territorial de Barcelona. Acompanyat per la directora de BBVA España,

Cristina de Parias, ha mantingut una trobada amb 280 empleats en representació de

tots els que treballen a Catalunya, amb qui ha pogut dialogar sobre la seva visió del

negoci, els reptes que afronta BBVA España i els avanços en el procés de

transformació.

«El paper de l´oficina serà rellevant durant molt de temps, tot i que és evident que el rol

canviarà», va dir Francisco González en la seva intervenció davant dels empleats. «És

molt important per a nosaltres que les oficines facin coses que aportin valor afegit i el

valor afegit significa la relació personal».

El president de BBVA ha destacat l'aposta del banc per Catalunya, territori que representa una part

fonamental del negoci de BBVA a Espanya. Després de l´adquisició d´UNNIM i de

CatalunyaCaixa, BBVA compta amb una quota de mercat del 23% a Catalunya i més de

3 milions de clients.

L´activitat bancària en el conjunt d´Espanya va generar un benefici de 936 milions

d´euros en els primers nou mesos de l´any, demostrant una vegada més una gran

resistència en un entorn complicat pels tipus d´interès en mínims, segons les dades que

va fer públics ahir l´entitat.