Seat va vendre 40.200 vehicles el mes d'octubre, el 23,3 % més que el mateix mes de l'any 2016; Alemanya i Espanya van ser els principals impulsors d'aquest augment, amb creixements del 30,5 % i el i el 24,9 % respectivament.

Segons va informar ahir la companyia automobilística amb seu a Martorell, a aquest creixement també hi han contribuït països com Turquia, amb un creixement del 209,1 %; Israel, 62,5 %; Bèlgica, 37,2 %; Polònia, amb un creixement del 36,5 %; Suïssa, 36% o Suècia, 34,2 %.

Els lliuraments mundials de Seat han pujat un 14,4 % entre gener i octubre, període en el qual la marca ha venut 395.100 vehicles, 46.600 més que en els mateixos mesos del 2016.

El vicepresident comercial de Seat, Wayne Griffiths, destaca que octubre ha estat un mes «excel·lent» que reflecteix la «tendència positiva» que estan experimentant durant tot l'any. Per a Griffiths es tracta d'un «creixement molt sòlid», sobretot gràcies a l'Ibiza, el León i l'Ateca, «els pilars de la marca, als quals ara se suma el nou Arona». El directiu també destaca que l'increment de les vendes està tenint un impacte «molt notable» en la quota de mercat en la majoria dels països principals.