ESPECIAL MARQUES AMB CARÀCTER

Els millors ambaixadors d'una marca: els seus propis empleats

Atala Martín
Què és el que fa que els empleats aconseguisquen el seu màxim potencial?

16.12.2017 | 07:10
Els millors ambaixadors d'una marca: els seus propis empleats

Els experts en recursos humans apunten al fet que un bon sou no és l'única basa per a incentivar als treballadors: horaris que permeten als empleats viure la vida, reconeixement dels assoliments, expectatives de futur, interés per les seues qüestions privades i, en gran mesura, fer-los partícips de les iniciatives de la seua pròpia empresa, són algunes de les ferramentes amb les quals una corporació ha d'explicar.

Si a més s'aconseguix amb açò que els empleats obtinguen beneficis propis com a salut, sostenibilitat, solidaritat i compromís, mel sobre hojuelas. Dotzenes de col·lectius i societats aposten pels clubs d'estalvi per a l'empleat, xarxes corporatives per al voluntariat i altres iniciatives que estan sent molt benvingudes pels treballadors.

Arran d'esta necessitat es crea l'eHealth Challenge, una olimpíada en línia interempresas a la qual s'acaba de sumar Telefónica a través del seu programa global de benestar per a empleats FEEL GOOD. Una iniciativa de SportsNet, empresa líder en la creació de programes de salut i benestar corporatiu.

"Es tracta d'una mesura que permet abordar algunes de les preocupacions que tenim les organitzacions (sedentarisme, absentisme, roïns hàbits... Amb la nostra participació pretenem potenciar internament l'activitat física, el compromís, orgull de pertinença... i esta és sens dubte una aposta que ja compta amb l'aval de la seua primera edició" assegura Javier Camacho, responsable de l'àrea de Salut de Recursos Humans de Telefónica.

eHealth Challenge permet a les organitzacions oferir a tots els seus empleats la participació en un repte global, sense importar la seua situació geogràfica. Un projecte que a més de fomentar l'activitat física, potencia la sostenibilitat i la solidaritat.

El repte


eHealth Challenge és molt més que un repte interempresas, ajuda a les organitzacions a convertir-se en empreses saludables.

"Amb este moviment volem a més oferir les empreses la possibilitat de mesurar la salut de la seua organització i crear un pla de millora en aspectes com l'activitat física, la nutrició i la salut emocional. De manera que en finalitzar els 3 mesos del programa es puga valorar la progressió de la companyia" comenta Domingo Sánchez CEO de SportsNet.

Algunes de les empreses que van participar en la primera edició d'este 2017 van ser BBVA, KPMG, FCC, Scania, Mapfre, Cepsa, Creu Roja, BMW, McDonald´s... En total es van involucrar 15 països i es van recórrer un total de 657.987 quilòmetres.

La conclusió final del programa és el dolç sabor de boca que queda al treballador sobre la seua pertinença a l'empresa, la innovació en recursos humans vinculada a la tecnologia útil i el fet de saber que gran part de la recaptació anirà destinada a diversos projectes solidaris.

El nou desafiament començarà el 15 de gener i finalitzarà el 15 d'abril. Tres mesos que serviran per a "moure" l'empresa i "moure" el món.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema