Zara, el vaixell insígnia del Grup Inditex, i Movistar són les úniques marques espanyoles que figuren entre les 100 més valuoses del món, que lidera per segon any consecutiu Google, segons el rànquing BrandZ de Kantar Millward Brown i WPP.

En concret, Zara perd posicions aquest any després de passar del lloc 34 al 42, però es manté entre les 50 marques més valuoses del món, amb un valor de marca estimat en 26.860 milions de dòlars (23.055 milions d'euros). Zara és la segona marca de moda en el rànquing darrere de Nike, i són les dues úniques d'aquest sector juntament amb Adidas, que enguany entra al Top 100, gràcies a un creixement del 50%.

Per la seva banda, Movistar descendeix 10 places fins a situar-se en el lloc 53, però augmenta el seu valor de marca un 4%, després d'arribar als 22.824 milions de dòlars (19.591 milions d'euros) i se situa com la vuitena marca en el rànquing de proveïdors de telecomunicacions, i baixa un lloc després de l'entrada d'Spectrum.

Google es manté per segon any consecutiu al capdavant de la classificació amb un valor de 302.063 milions de dòlars (259.157 milions d'euros), fet que suposa un increment del 23% respecte al 2017, mentre que en la segona plaça se situa Apple, que el 2018 va elevar un 28% el seu valor de marca, i va assolir els 300.595 milions de dòlars (257.882 milions d'euros). Entre les principals novetats del Top 10 destaca que Amazon puja a la tercera plaça després d'avançar Microsoft.