La Vie en Rose i Perla Negra BCN: Serveis de primer nivell

Els establiments propietat de LVR Group compten amb la certificació ISO 9001, la màxima distinció de qualitat

15.04.2013 | 08:12

Les cases de cites La Vie en Rose i Perla Negra BCN, ambdues pertanyents al grup empresarial LVR Group, són els primers establiments d'aquestes característiques a Espanya que van aconseguir ser distingits amb la certificació ISO 9001-2008, sota la denominació Servei d'Hotel amb Lloguer d'habitacions de curta estada. La qual cosa té meritori, sobretot tenint en compte que des dels seus orígens aquest tipus de locals, pensats per facilitar les trobades íntims, han tingut una imatge negativa que els associava a espais funestos i mancats de condicions higièniques, lluny de tot erotisme. Però la percepció que ha pesat històricament sobre ells ha començat a canviar.

En aquest sentit, tots dos establiments tenen instal·lacions que proveeixen un espai reservat i cura a favor de la intimitat de les parelles, brindant al seu torn l'alternativa de contractar els serveis d'escorts que s'ofereixen en els seus corresponents llocs web.

Estàndards de Qualitat

L'Organització Internacional de Normalització (ISO, sigla en anglès), amb seu a Ginebra, Suïssa, persegueix com a fi homogeneïtzar els estàndards de qualitat a tot el món, per la qual cosa les seves exigències són altes i requerides per igual a nivell internacional. Per tant, l'obtenció d'aquesta certificació no és per res senzilla, considerant que constitueix una garantia de qualitat per al client i un rètol de gran distinció per a l'empresa.

Després d'un extens i difícil procés d'implantació, en el transcurs del qual es van plantejar significatius reptes tècnics, es va aconseguir assolir l'èxit del projecte. Cal destacar que per obtenir l'esmentada distinció, en la recerca de l'eficiència el grup LVR va rebre l'assessorament de l'empresa Molins de Q, que va ser l'encarregada d'avaluar tots els aspectes que fan la qualitat. D'aquesta manera, es va realitzar una anàlisi dels processos d'empresa amb el propòsit de retallar els costos innecessaris, com és el cas dels referents a publicitat, i es va decidir invertir en sistemes informàtics per aconseguir ser més eficients.

Alhora, s'han valorat els aspectes orientats als clients, garantit un servei complet amb l'objectiu que el fet de visitar les instal·lacions de  La Vie en Rose i Perla Negra BCN sigui una experiència del més alt nivell. En efecte, tots dos establiments tenen habitacions de categoria, amb internet wifi, telèfon, minibar gratuït i servei d'habitacions personalitzat. Així mateix, perquè l'atenció al client sigui immillorable, el personal es troba capacitat per parlar amb soltesa més de dos idiomes i es regeix per protocols d'atenció, tant personalitzada com telefònica.

Un altre dels punts sobre els quals es va treballar decididament va ser en la cura de la salut. Per aquest motiu, tots dos establiments de LVR ofereixen preservatius de forma gratuïta i un set de bany individual, mentre que la higienització de la roba de llit i les tovalloles està a càrrec d'una bugaderia externa. Pel que fa a les habitacions, cada vegada que són desocupades pels clients són higienizades del tot. A això, s'hi suma el fet dels que lloguen les habitacions es realitzen proves mèdiques de forma periòdica, que són presentades voluntàriament a la direcció dels dos locals.

Enllaços recomanats: Premis cinema