Gossos protagonitza l´espot de la nova línia de sastreria de Señor

La firma manresana vestirà el grup de la capital del Bages en la gira de retorn als escenaris

19.04.2013 | 07:41
D´esquerra a dreta, Juanjo Muñoz, Natxo Tarrés, Santi Serratosa, Oriol i Roger Farré, en el taller de Señor
D´esquerra a dreta, Juanjo Muñoz, Natxo Tarrés, Santi Serratosa, Oriol i Roger Farré, en el taller de Señor

La imatge del grup manresà Gossos, en el seu retorn als escenaris, està lligada a la sastreria de la capital del Bages, Señor, en la seva nova línia Sastreria Sport. Coincidint amb l'inici de la presentació del seu nou disc, Batecs (vegeu pàgines 40 i 41), Señor obre, també, la campanya de promoció d'una línia que fa del grup manresà el protagonista del nou espot que s'estrena avui i que es podrà veure a Televisió de Manresa.
Señor, explica el propietari de la firma, Josep Maria Ribas, "s'ha fet càrrec de la imatge del grup per al nou disc Batecs i de la seva gira, interpretant l'homogeneïtat del grup i la personalitat definida de cadascun d'ells". Per a Ribas, Gossos i Señor s'han trobat "en un moment de projecció. Nosaltres amb la voluntat d'adaptar la sastreria a les noves tendències; i ells, immersos en un projecte nou.

Señor ha vestit a mida Oriol Farré, Roger Farré, Santi Serratosa, Natxo Tarrés i Juanjo Muñoz, amb tres vestits que es caracteritzen, com s'explica en el tríptic promocional, per un "disseny i confecció casual-sport. Americanes sense folre ni reforços a les espatlles; selecció de teixits easy-care de màxima comoditat, patronatges que s'adapten als moviments del cos i acabats personalitzats". Per a Ribas, el grup de música i la sastreria comparteixen "una filosofia comuna" que es pot aplicar a la música i a la sastreria, i que es resumiria en el valor del producte i de l'ofici fet amb rigor i passió. Una col·laboració "molt profitosa" que ha intercanviat vestits per imatge.

Enllaços recomanats: Premis cinema