tribunals

Garzón deixa en llibertat els 10 últims imputats del cas Gürtel però els manté les acusacions

 19:21  

El jutge de l'Audiència Nacional Baltasar Garzón ha deixat aquest dilluns en llibertat i sense mesures cautelars els 10 últims imputats en el cas Gürtel que investiga la suposada trama de corrupció al sí del PP.

ACN Tots ells han prestat declaració davant el jutge entre aquest matí i la setmana passada i tot i que els deixa en llibertat, el jutge els manté les imputacions de frau fiscal, blanqueig de diners, suborn i tràfic d'influències. Tots ells són treballadors de les empreses de Francisco Correa, el principal imputat en el cas.

  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya